donderdag 10 juli 2014

zon zee en strand

vandaag met dit mooie weer wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt nav van ons teamlid Marleen van der Most
zij wilde graag een zon zee en strand kaartje zien

nu zijn er leuke nieuwe materialen uit bij Marianne Design
dus ik kon mooi ermee aan de slag




de kaart heb ik drie delen gerild
op het voorste gedeelte ik met licht blauw een kader aangebracht dat ik  ook in het achterste gedeelte heb aangebracht
ook heb ik van de nieuwste Craftables een schelpenrand aangebracht met een van internet afgehaald plaatje van een zeepaardje
in het middelste gedeelte heb ik een plaatje aangebracht van de nieuwste vellen van Marianne design
bewerkt met een rand en hierop 2 voetjes en een meeuw geplakt
op het achterste gedeelte heb ik een collectables geplakt
hierop heb ik een smal plaatje van md geplakt met daarop de nieuwste Craftables
het stokje van de parasol heb ik gemaakt van een plastic tanden stoker
verder heb ik op het voorste en achterste gedeelte een tekst stempel gebruikt
de plaatjes van de schelpen heb ik ook van internet afgeplukt

de gebruikt spullen op mijn kaart zijn van md:

3d knipvel : Tiny's beach nr. 4 IT569
Creatables : LR0305
Collectables :Col 1314
Craftables : CR1274 , CR1279
Papier : PK9079 , PB7026
tekst stempel :  CS0847 , EC0096

verder heb ik licht blauw bruin , donker blauw en wit papier gebruikt

tot ziens groetjes jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten