zaterdag 10 mei 2014

een heel lief cadeautje gekregen van .........................

Marianne design
omdat er dit jaar weinig tijd was om een teamdag te organiseren
en omdat ze vonden dat wij voor ons challenge blog onderwerpen een mooi presentje mochten ontvangen
kregen we dit per post thuis gestuurd
ik vond dit echt kei lief dank je wel
het was voor mij een verrassings want de meeste spulletjes die ik kreeg stonden op mijn  lijstje van aanschaf
dus nu kan ik weer andere dingen gaan bekijken voor op mijn aanschaf lijstje
tot zien groetjes jolanda

2 opmerkingen:

  1. Leuk setje heb je gekregen! Ik ben ook heel blij met de nieuwe materialen, kunnen we weer heerlijk mee aan de slag.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik was echt hartstikke blij ermee
    toch een soort van waardering voor ons werk
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen