zondag 22 december 2013

een simpel kerstkaartje

vandaag laat ik jullie een simpel kerstkaartje zien dat wij als opdracht kregen voor marianne design challenge blog
De opdracht is bedacht door ons team lid Anita Korsten
vind het wel een mooie geworden

de kaart is 15 x 10,5 cm
daarop heb ik een kaartje geplakt van 14,5 x 10 cm
toen heb ik een ovaal uitgesneden en midden op de kaart geplakt
hierop een stempel van don & Daisy geplakt
ingekleurd met Derwent kleurpotloden , en uitgedoezeld met reukloze terpentine
op het ovaal heb ik ook nog 2 bloemen geplakt

materialen marianne design:

Scrappapier : Christmas Wishes nr. PK9087
Ovaal : Creatables nr. LR0235
Bloemetjes :  Creatables nr. LR0142
Stempel : Don & Daisy nr. Dds3309

ander materiaal:
groen , wit en rood kaart karton

tot ziens
groetjes jolanda bongers

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Jolanda! Ik ben gelijk volger geworden van je blog. Kom je ook eens bij mijn langs?

    Alvast een heel fijne jaarwisseling en een creatief 2014!

    Hartelijke groet,
    Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor het volger worden
    ga zeker een keer kijken en jij ook de beste wensen voor 2014
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ela
    kan jouw blog niet vinden krijg steeds een fout melding kun je mij de naam van jouw blog sturen
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen