zondag 24 november 2013

kerst vintage

hoi allemaal
na een heel druk weekend met feesten en biljarten
kom ik vanavond toe aan een kaartje plaatsen op mijn blogsite


deze heb ik gemaakt voor het MD challenge blog team
en deze keer hadden we een opdracht
maak een kaart met oude en nieuwe materialen van MD
en ik vind dat me dat ook gelukt is

de oude materialen op de kaart zijn :

Embossing stencil: EE 3405 , EH1814
Stempel :  Eline's Words EC 0138
Vintage knipvel : VK 9525 Cards & Christmas 1
Scrappapier : PK9087

nieuwe materialen zijn:

Stempel : Christmas around the world CS 0880 ,  Vintage Christmas CS 0872 ,

de kerst embossings rand heb ik gekleurd met chalk poeder

groetjes en tot ziens
jolanda bongers

2 opmerkingen:

  1. Je kaart is zeker goed gelukt Jolanda, je hebt mooie kleuren papier gebruikt, het schattige plaatje maakt het helemaal af.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. corrie
    dank je wel voor het lieve compliment
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen