vrijdag 25 oktober 2013

een bingokaart ( marianne design )

deze challenge van marianne design nr. 90
is bedacht door ons team lid Mieke
zij had ons een bingokaart op gegeven

Collectable
stempel
lintje
bloem
Vintage

Craftables
3d
kant
swirls   
Modern

Creatable
plaatje
Charms
leaves  
Kerst
 
 
uit elk rijtje horizontaal mocht wij een onderwerp kiezen

dus na lang na denken was ik tot de volgende onderwerpen gekomen

de woorden die ik geel aangetekend heb zijn de dingen waar ik voor gekozen heb

het is een kerstbal geworden
de kerstbal heb ik ooit van iemand gekregen als kerstkaart
deze heb ik toen op stevig karton nagetekend en uitgeknipt en dit gebruik ik regelmatig als ik zelf weer een kerst kaart maak

de spulletjes op de kerstbal zijn :

Scrappapier : Scandinavian winter nr. PB7040
Creatables : nr.CR1234
Stempels : nr. CS0836 (sneeuwman ) , CS0872 ( tekst )
Bloemen : JU0843
Lint : nr. EI8523 ( Eline's huis )
Goud touw : gekocht bij intra tuin ( met kerst )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten