zaterdag 14 september 2013

zin in een feestje

Zo even weer wat tijd om mijn gemaakte kaarten ,
voor het MD challenge team op mijn blog te zetten.
Het is vandaag weer een regenachtige dag.

Dus als eerste zet ik een zin in een feestje kaart erop
Deze heb ik in de geel tinten gemaakt

 
 
De spullen die ik hiervoor gebruikt heb zijn als volgt

De marianne design spullen:

Papier :  Sweet papers nr. PK9065  , Summer fun nr. PK 9073 , Fancy Flowers nr. PK9088 
Stempels : Clear Stamps nr. CS0847 en nr.CS0871
Craftables : CR1234 en Cr1251
Lint : JU0832

verder heb ik ook nog andere merk spulletjes op de kaart gebruikt:

Papier : Donker en licht geel papier

de stempels heb ik ingekleurd met Derwent potloden
en uitgedoezeld met reukloze terpentine en doezelaar nr. 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten