maandag 24 juni 2013

hartjes kaart


vandaag een kaartje laten zien voor het dwyt team
de schets is getekend door Annemiek van der Gaag
een leuke schets om te maken

ik heb deze keer de rood tinten gebruikt

de beschrijving van de kaart is als volgt
heb een kaart gepakt van 10,5 cm x 14,8 cm (deze is dubbel)
daarop heb ik van hartjes papier een vel van 10 x 14,3 geplakt
deze heb ik bestempeld met een bloemen lijntje met hartjes
toen heb ik 2 verschillende kleuren en maten hartjes uit gesneden en in het midden op de kaart geplakt
links in de onderhoek heb ik 3 rode pareltjes geplakt
en in de rechter onderhoek een bloem geplakt
die ik met chalk poeder bewerkt heb

gebruikte spulletjes op de kaart:


Papier: rood en wit karton
Scrappapier : hartjes gekocht bij de Action , Scandinavian winter nr. PB7040 van Marianne Design
Harten snijmal :Nellie Snellen Multi frame mal nr. MDF022
Bloemen snijmal : JOY Floral Flourishes nr.6002/0157
Pareltjes : 3 rode
Splitpen: hartjes vorm
Rand stempel : Don & Daisy DDS3313 van Marianne Design
Chalkpoeder : Rood

Geen opmerkingen:

Een reactie posten