dinsdag 14 mei 2013

een harten kaart

ten allereerste wil ik onze nieuwe designer Helma Dekkers welkom heten
zij gaat vanaf nu onze club vertegenwoordigen omdat Krista Huysman door drukke bezigheden ons verlaten heeft
Krista dank je wel voor jouw bijdrages

nu verder over mijn kaart

deze kaart heb ik naar aanleiding van de schets van Annemiek van der Gaag gemaakt

het is een harten kaart geworden
dus vond ik de kleuren rood er het meeste geschikt voor

de kaart ( wit) heeft de afmeting van 13,5 x 13,5 cm
daarop heb ik een rode kaart van 13 x 13 cm geplakt
hierop heb ik weer 2 witte kaarten geplakt van 6,3 x 12,5 cm
en daarop weer 2 rode kaarten geplakt van 5,5 x 12 cm
deze rode kaarten heb ik geembost met de big shot
in het midden van de kaart heb ik horizontaal een rood lint geplakt
toen heb ik er een driehoek van 10 x 12,3 cm op bevestigd
daarop weer van rozenpapier een kader op geplakt
hierop een hartenplaatje van Mattie op geplakt
op een klein labeltje een tekst gedrukt en deze schuin onder op de kaart geplakt

gebruikte spulletjes:

Scrappapier : Rozen (Action)
Papier : wit en rood
Knipvel : Mattie de Bruine A4 nr. MB0133 Hollandse afbeelding
Lint : rood Lint (Action)
Teksstempel : Eline's Words nr. EC0138
Embossingplaat : Crafts-Too You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten