dinsdag 28 mei 2013

een creatief dagje met de designers van het md challenge blog

afgelopen vrijdag was het dan zo ver
wij hadden vandaag onze eerste ontmoetingsdag van het md challenge blog team

smorgens om kwart voor 7 heb ik de bus naar Nijmegen genomen en ben ik in Nijmegen op de trein gestapt naar Zwolle
in Zwolle ben ik overgestapt met de trein naar assen
was om 10.10 uur in assen en daar stond Anita korsten te wachten op mij
en zijn we met de auto naar haar huis gereden
daar aan gekomen waren Wybrich , Baukje en Mieke er al
even alvast lekker gekletst en toen kwamen Thea , Yvonne en Jenny nog erbij
dus toen was er iedereen al
we waren met zijn achten

Anita ging met de koffie en de lekkere cake rond
en Anita deed ook nog een woordje ook namens marianne design
die was helaas verhinderd door ziekte wat ze heel jammer vond

toen gingen we lekker kletsen
en werden er dingen rond gedeeld wat Mieke en Yvonne gemaakt hadden voor ons
van Mieke kregen we een uiltje van vilt gemaakt van de collectables Col1302OWL


van Yvonne hadden we een leuk vogelhuisje gekregen


rond half 1 hebben we een lekker broodje gegeten en wat gedronken

na de lunch had Wybrich een leuke knutsel opdracht
een babykaart

Mieke had nog nooit met Derwent potloden gekleurd en voor Thea was het niet haar ding

na de baby kaart had Wybrich ook nog een kaartje met de vlinder collectables


de opdrachten waren samengesteld door Winnie de schoondochter van marianne design

we kregen van marianne design ook nog een mooi tasje met leuke knutsel spulletjes


na het maken van de knutseldingen was het weer tijd om af te sluiten
iedereen ging weg behalve ik
want ik zou nog bij Anita blijven eten voordat ik de lange weg weer naar huis ging
Anita had lekkere spaghetti gemaakt en een lekker toetje
het was smullen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

om half acht ben ik weer naar huis gegaan en om 11uur was ik thuis

het is echt een super dag geweest met leuke mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten