donderdag 2 mei 2013

een baby matroos kaartje

hoi allemaal vanavond heb ik weer een boel kaartjes gemaakt
maar deze laat ik binnen kort zien

nu laat ik jullie alvast een kaartje zien die ik voor het dwyt team heb gemaakt
het is een lief matrozen babykaartje geworden



in de kleuren rood , wit

de schets was aangebracht door Annemieke Maletzky

en de spulletjes die ik gebruikt heb zijn :

Papier: wit, rood en licht geelkaart karton
Scrappapier: (Rose met bloemen) van de action
Scrappapier: Eline's Flowerz van MD
Creatables : LR0241 van MD
Tekststempel: EC0106 van MD
Stempel Matroos: Eline Clearstamps EC0084 Baby
Spelden: gekocht bij de hobbywinkel Kreatop in Uden lang geleden

het matrozen stempeltje heb ik ingekleurd
met Derwent kleurpotloden
en uitgedoezeld met reukloze terpentine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten