donderdag 14 februari 2013

nog een magnolia kaartje

ben nog niet klaar met mijn magnolia kaartjes
vind dit altijd hele leuke stempel
die je mooi kunt inkleuren met derwent potloden of stempel inkt
deze kaart heb ik ingekleurd met disstress in
ben hier nog niet langmee bezig maar oefening baart kunst
het gaat elke keer weer beter

dit kaartje heb ik gemaakt voor het dwyt team
naar aanleiding van mijn zelf getekende schets
vind het elke keer weer leuk om mijn eigen schetsen te ontwerpen
ik heb deze keer de blauwtinten gebruikt

zo nu mijn resultaat

2 opmerkingen:

  1. Een leuke Edwin kaart. Zelf vind ik het altijd moeilijk om met kleur kaarten te werken. Mijn basis kaart is dan ook meestal wit of creme

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor je lieve reactie
    heb zelf geen moeite met kleuren bijeen zoeken
    maar nog wel met het inkleuren van een stempel maar oefening baart kunst
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen