zaterdag 26 januari 2013

windlichten houder

zo na lange tijd van drukte
kom ik er weer aan toe om kaarten te laten zien

dus nu wil ik jullie een doosje laten zien
wat ik gemaakt heb voor het marianne design challenge blog team
De opdracht kwam van onze designer BAUKJE

Zij gaf ons als opdracht maak een windlicht houder . na lang nadenken heb ik er een doosje van gemaakt



de spullen van MD die ik voor dit doosje gebruikt heb zijn als volgt:

knipvel : Shake it 3d van tiny IT464
Creatables : LR0161 , LR0241 , LR0128 , LR0142
Teksstempel : CS0855
Vintage kant: JU0826 WIT
Papier : Dutch design nr. PK9079 , Scandinavian winter nr.PB7040 ,

de spullen van een ander merk dat ik gebruikt heb zijn:

Pareltjes : 8x rood
Papier : wit en donker blauw
Plastic sheet : 1x
Theelichten : 4 x wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten