donderdag 1 november 2012

een envelop kaartje



deze keer laat ik jullie een kaartje zien met een envelop erop
de opdracht was bedacht door ons teamlid jenny
hele leuke opdracht
heb lang na gedacht wat ik ervan zou gaan maken
tot op een gegeven moment de buurvrouw kwam en vroeg of ik met haar een envelopje wilde vouwen
want ze kwam er niet goed uit
na het vouwen was mijn idee ontstaan
zij had dit patroontje op een hobbybeurs gekocht
ik heb lekker felle kleuren gebruikt

de materialen van marianne design:

Scrappapier : Eline's Paper Fabrics nr. PB7023 , Summerfun nr. PK9073 , Sweet Paper nr. PK 9065 , Eline's Flowerz nr. PB 7032

Creatables: LR0157 , LR0162 , LR0154 , LR0202

Flower Ribbons : FR1124 (Bright Red)

Tekst stempel : CS0855 (clear stamps)

Knipvel : Diny van de Lustgraaf nr. ?????? (opbouw vellen Rozen)


andre spullen die ik gebruikt heb:

Pareltjes : Rood

Sierlint : CEBA nr. 407007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten