maandag 20 augustus 2012

easelkaart


het thema van deze challenge 61 is
maak een easelkaart met vintage thema
het is een thema dat opgegeven is door yvonne ( lid van MDteam )
een heel leuk thema had ze bedacht
eerst gekeken op internet bij you tube
hoe je een easelkaart maakt

na dit bekeken te hebben heb ik de kleuren
en alle spulletjes bij elkaar gesprokkeld
ben ik begonnen met de easelkaart
een heel leuk werkje
zie mijn resultaat
heb de bruin tinten gebruikt


de spulletjes van Marianne design die ik gebruikt heb zijn:

Pretty papers blok - Country Christmas nr. PK9067,
Pretty papers blok - Black & White nr. PK9070,
Stempel - Stamp fairy designs nr. SF1113,
Witte roosjes strook - Flower Ribbons nr. FR1101,
Bruine bloemetjes - Silkflower Vintage nr. JU0855,
Creatables - nr. LR0154 , nr. LR0209 , nr. LR0192,
Craftables - nr. CR1212 , CR1201,

verdere materialen die ik op de kaart gebruikt heb zijn ( niet van MD):

Papier Karton - wit , bruin , zwart,
Papieren bloemetjes -
Meeldraden
Witte pareltjes
Zwart lint
Zwarte kraaltjes
vlinder charms
borduurgaren - Madeira nr. 1057 , Mettler nr. 48209939.

het borduurpatroon wat ik gebruikt hebt op de kaart is uit het boekje:
Marianne Doe nr. 15 ( blz. 16)

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog...vind jouw kaart ook erg mooi zeg!!
    Tot de volgende keer ,
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor de reactie op mijn kaart blankina

    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Jolanda!! A nice card! Thanks for inspiration on MD challenge blog! Hugs from Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen