vrijdag 20 april 2012

lente thema


het lente kaartje voor het md team
fleurige kleuren met lekker ruikende bloemen

de gebruikte spullen zijn:
witte kaart bewerkt met de creatables nr - LR 0201
dit geeft een mooie rand aan de kaart
daaronder heb ik een roze kaart (papier) geplakt van marianne design
op de witte kaart met rand heb ik aan de boven en onderkant lint geplakt van marianne design
hier heb ik in het midden een strook roze bloemetje papier geplakt van marianne design
hier heb ik van ecru gekleurd karton een kader gemaakt - LR 0169
daarop heb ik een gekleurd bosje tulpen geplakt van mattie - MB0122 tulpen
daarlang heb ik van 4 kleuren meeldraadjes geplakt
daarop een witte strik en 3 papieren roosjes
en ook nog de tekststempel birhtday wishes - EC0128 eline teksten

ik vind het zelf een hele mooie kaart geworden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten