zondag 18 september 2011

challenge 38 thema dieren MDteam



hoi allemaal
deze week zijn we weer aan de challenge kaarten begonnen
na een lekkere vakantie periode

ik mocht het eerste thema weer beginnen
en heb gekozen voor het thema dieren
de schets heb ik zelf ontworpen

de spullen die ik hier voor gebruikt heb zijn als volgt:

vouw een kaart van 13,5 x 27 cm dubbel
plak hier op een vel papier van 13 x 13 cm ( scrap papier van MD old fashion nursery)
plak op de linker bovenhoek een cirkel van gewoon papier van 6 cm doorsnede
hierop plak je van scrappapier ( eline's paper fabrics van MD)
een cirkel van 5,5 cm doorsnede
op de rechter bovenhoek plak je van scrappapier ( Sweet papers van MD)
een rechthoek van 4 x 8 cm
onder aan de kaart plak je van scrappapier ( eline's paper fabrics van MD)
een strook van 4,5 x 13 cm
snij dan een rand van gewoon papier ( creatables nr LR0155 van MD)
en rijg er een lint doorheen ( Ribbons nr 8307 van MD)
en plak deze op de onderkant van de kaart
op het rechthoek aan de rechter bovenhoek plak je van gewoon papier
een sierkrul ( creatable LR0157 van MD)
plak in de rechter onderhoek van gewoon papier een cirkel doorsnede 6 cm
plak hierop van scrappapier ( eline's paper fabrics van MD) een cirkel van 5,5 cm doorsnede
snij dan van scrappapier ( old fashion nursery van MD) een vierkant van 8 x 8cm
plak hierop een vierkant van 7,5 x 7,5 cm van scrappapier ( sweet papers van MD)

daarop heb ik in de linker bovenhoek een vogel ( birds of paradise nr IT 554 van MD)
en in de rechter onderhoek heb ik van gewoon papier een vogel geplakt ( creatable nr LR0148 van MD)
de vleugel heb ik van scrap papier ( old fashion nursery van MD ) gemaakt
op de cirkel in de linker bovenhoek heb ik een bloemetje gemaakt van gewoon papier en scrappapier ( old fashion nursery van MD)
in het midden van het bloemetje heb ik een licht blauw pareltje geplakt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten