donderdag 4 augustus 2011

vintage kaart


dit keer heb ik een vintage thema kaart gemaakt voor het Marianne design team
een heel leuk thema om te maken
ik heb er een kerstkaart van gemaakt

ik heb de kaart als volgt gemaakt:

ik heb een groene kaart dubbel gevouwen , de maat is 14,8 x 14 cm
daarop het ik onderaan een strook van Marianne design papier ( old fashioned) geplakt van 14 x 7,5 cm
hierop heb ik een strook kant van MD vast geniet
aan de linker kant heb ik een kader van 10 x 14,8 geplakt van country christmas(MD)
en daar heb ik van ecru kleurig papier een kader gemaakt van 9,5 x 14,3 cm
dit heb ik geembosd met de mal engels embossing nr EE 3405 van (MD)
dit heb ik bewerkt met bruin chalk poeder voor een mooi effect
hierop heb ik weer een kader geplakt van 6 x 9 cm
en daarop heb ik een plaatje gebruikt van vintage kerst nr VK 9519 van ( MD)
in de linker boven hoek heb ik het christmas kader geplakt van VK 9519 (MD)
in de linker onderhoek heb ik een hoek geplakt van embossing hoekmal nr. EH 1845 (MD)
hier heb ik ook het country christmas papier (MD) voor gebruikt
in de rechter onderhoek heb ik 2 ijssterren geplakt nr. LR 0123 (MD)
en heb die bewerkt met glitter glue nr. 118577/0101 van Kars
aan de rechter kant van de kaart heb ik 2 krullen gemaakt LR 0120
hiervoor heb ik het beige old fashioned christmas ( MD) en het bruine old fashioned nursery (MD) gebruikt

ik heb met veel plezier aan deze kaart gewerkt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen