dinsdag 28 juni 2011

mannen / jongenskaart


deze keer wil ik jullie een mannen / jongenskaart laten zien
heb hier de volgende materialen voor gebruikt:
ik heb van wit papier een kaart dubbelgevouwen van 13,5x13,5 cm
daarop heb ik een velletje papier ( eline's babys blauw (MD) geplakt van 13x13 cm
hierop heb ik van donker blauw papier 12,5x12,5 geplakt
op dit donker blauw papier heb ik in de hoek een embossing gemaakt (mal nr. E1835 van MD)
aan de rechterzijde van de kaart heb ik een rand gemaakt ( mal creatables nr LR0155 van MD)
met een lint erdoor heen geweven ( ribbons nr 8306 van MD)
op het donkerblauwe papier heb ik een licht blauw kaartje geplakt van 6,5x 8 cm hoekjes afgerond
in de linker hoek heb ik een krul gemaakt ( creatables mal nr LR0151 van MD)
hierop heb ik 3 bloemetjes geplakt ( creatables mal nr. LR0154 van MD)
verder heb ik op het lichtblauwe kaartje een jongens snoesje opgeplakt ( snoesjes knipvel 3DHM0022 van MD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten