woensdag 8 juni 2011

flowers every where


deze keer heb ik een echte bloemenkaart gemaakt
met materialen van marianne design en andere materialen
ik heb een donker blauwe kaart uitgesneden in de vorm van een bloem
daarop heb ik een iets kleinere witte kaart geplakt
ook in de vorm van een bloem
ik heb nu een groen vel papier gepakt
en heb een mandela mal gebruikt MA6505
en heb hierop geembosd en geborduurd
hierop heb ik van marianne design de ster geplakt van de mandela mal
nu heb ik daarop een mattie vel nr MB 0125 in 3d geplakt
verder heb ik de kaart afgewerkt met de creatables mal nr LR0150
bloemetje gemaakt met de creatables mal nr LR 0106
hier een bloem hartje geplost met een ponsje van nellie snellen
verder heb ik hierop gele pareltjes geplakt
toen heb ik van de creatables mal nr LR 0162 wit-blauwe roosjes gedraaid
en ook deze weer op de kaart geplakt
ik vond dit een heel leuk thema om te maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten