zaterdag 26 maart 2011

kinderkaart challenge




deze keer was de kinderkaart challenge aan de beurt
leuk thema om te maken


de spulletjes die ik hier weer voor gebruikt hebt zijn
scrappapier van MD
bloemen creatables nr LR 0145 van MD
rand creatables nr LR0161 van MD
little sweethearts stempel nr TC0812 van MD ( meisje met springtouw )

de kaart heb ik als volgt gemaakt
een dubbele kaart van 10,5 x 14,8 cm
hier heb ik een scrapvel geplakt van 10 x 14,3 cm
dan heb ik de rand creatables gebruikt en in het midden van de kaart geplakt
hierna heb ik 2 donker blauwevierkanten geneden van 7 x 7 cm
en 2 gekleurde vierkanten van 6,5 x 6,5 cm
deze heb ik op elkaar geplakt
en heb ik de vierkanten diagonaal op de kaart geplakt
hier heb ik weer een stempel geplakt
verder heb ik in de 4 hoeken kleine hoekje geplakt

de schets die ik hiervoor gebruikt heb , heb ik zelf ontworpen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten