zaterdag 26 maart 2011

eigen keuze thema




deze keer mochten we zelf een thema uitkiezen voor de challenge
ik had er een bloemenkaart van gemaakt

de spullen die ik er voor gebruikt hebt zijn

Designabless nr DS0907 van MD
gekleurd papier van MD
lint van elines house van MD
mattie knipvel van MD

lint van de action
bloemen pons van nellie snellen
wit pareltje

voor de kaart heb ik de maat 13,5 x 13,5 cm gebruikt van bordeaux papier
hierop komt een kaart van 13 x 13 cm van ecru kleurig papier
en heb hierop aan de onderkant de nieuwe designabless gebruikt
dit is een mal die embost en gelijk stukjes er uit snijd
hierna heb ik een stuk lint van eline geplakt aan de bovenkant
dan heb ik daar van scrappapier een rechthoek gelegd van 5,5 x 7,5 cm
schuin geplakt naar de bovenhoek
nu heb ik er een cirkel van 5,5 cm doorsnede op geplakt aan de linker zijde van het rechthoekje
dan heb ik een strikje in de linker bovenhoek geplakt met een bloemetje en een pareltje
verder heb ik een mattie knipvel gebruikt
en heb ik deze ook weer schuin er op geplakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten