donderdag 30 september 2010

challenge 17 iets anders als een kaart







deze keer hadden we een opdracht die er anders uit moest zien als een kaart ik heb gekozen voor een doosje

het patroon heb ik gekregen op de eilandag (kaarteneiland) dit is een club waar ik lid van ben
het doosje heb ik met de volgende materialen gemaakt:

scrappapier van MD
kant vintage van MD
stempel little sweethearts nr.: TC0812 van MD
tekst stempel van elines vintage clearstamps EC0096 MD
Creatables ( krul) nr.: LR0120 van MD
Creatables ( bloemen) nr.:LR 0106 van MD
Pareltjes nr.72.5069 van Leane creatief
dun rood lint van Action
4 pickwick winterglow thee
zilver sierknopjes van knutsel engeltje
en sier knoopjes
blaadjes pons
ik vind hem kei leuk om te maken
want je kunt het gebruiken om het als cadeautje te geven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten